Протягом минулого року до Держархбудінспекції надійшло понад 9 тисяч звернень громадян, а також більше 7 тисяч телефонних дзвінків та майже тисяча електронних звернень.

Максимальну кількість звернень зафіксовано у Києві — майже 1700, у Київській та Одеській областях — 1463 та 850 відповідно. При цьому 40% стосувалися надання контактної інформації щодо центрів надання адмінпослуг та структурних підрозділів інспекції, 23% — консультацій щодо дозвільних документів, 20% — запитів на отримання публічної інформації та ще 17% — заяви щодо незаконного будівництва.

Нагадуємо, що у червні 2016 року було відкрито Громадську приймальню Держархбудінспекції — прозорий офіс, який поєднав у собі прийом звернень громадян, запитів на публічну інформацію, «гарячу» лінію та консультування місцевих органів влади щодо децентралізації сфери держархбудконтролю.

03 Лютий, 2017