Керівництво Держархбудінспекції склало рейтинг роботи територіальних департаментів та управлінь, визначивши найкращі та найгірші підрозділи. Моніторинг проводився за результатами першого півріччя 2016 року.

Так, високі показники відзначені в роботі департаменту Держархбудінспекції у Києві, зокрема, в частині здійснення реєстраційної та контрольної функцій. А от діяльність територіальних підрозділів у Черкаській та Сумській областях навпаки визнано незадовільною. Оцінка роботи останніх стосувалася реєстрації дозвільних документів, під час яких спостерігалася велика кількість відмов, у тому числі й повторних.

Загалом основними критеріями оцінювання були надання якісних адміністративних послуг громадянам, створення сприятливих умов для діяльності будівельного бізнесу, оперативне реагування на скарги громадян, консультування заявників та зменшення кількості відмов у реєстрації дозвільних документів.

Крім того, при оцінюванні якості роботи територіальних органів враховувались показники звернень громадян на «гарячу» лінію Держархбудінспекції. З початку 2016 року надійшло понад 5 тисяч таких звернень. При цьому число скарг на територіальні органи, робота яких визнана незадовільною, суттєво перевищує середній показник звернень по регіонам.

20 Липень, 2016