Столицю хочуть поділити на п’ять форматних зон з окремим режимом розміщення об’єктів зовнішньої реклами у кожній. Про це ідеться у змінах до Концепції розміщення зовнішньої реклами в Києві, які обговорює міська рада.

Так, у нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об’єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв’язки.

Що ж до «найнасиченішої» рекламою зони — четвертої, то в ній допускається максимальний розмір рекламного поля у 75 кв.м. До такої зони віднесені магістральні вулиці, проспекти та шосе поза межами центральної частини міста.

Після обговорень із громадськістю, нульову та першу форматну зону було заплановано збільшити. До нульової форматної зони додано парки, сквери, окремі алеї та вулиці підвищеної небезпеки. Збільшення першої зони було обумовлено тим, що раніше до неї не були включені території, які є історико-культурними пам’ятками — стародавній Поділ, район вокзалу, Паньківщина, Печерськ.

Крім того, змінами до концепції заборонено розміщувати рекламні засоби на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, на розподільних смугах шириною менше 2 метрів, ближче, ніж 30 метрів до пунктів зупинки маршрутних транспортних засобів та ближче, ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.

06 February, 2017