Фіскальна служба вирішила прояснити ситуацію з оплатою податків на зареєстровану в зоні антитерористичної операції нерухомість власниками, які змушені були тимчасово покинути ці території. Держорган уточнив, куди відправляє податкові повідомлення-рішення про сплату податків на згадане майно.

Так, тимчасово переміщені власники-фізособи будь-якої зареєстрованої в зоні АТО нерухомості, крім землі, отримують повідомлення за місцем нової реєстрації. Йдеться про адресу, за якою власник зареєструвався до 1 липня року, наступного за базовим звітним періодом.

Як ми вже повідомляли, українські парламентарі затвердили нову модель податку на нерухомість. Згідно із нововведеннями і відповідними змінами до Податкового кодексу функції із визначення ставки даного податку і пільг з оподаткування були передані місцевим громадам.

Нагадаємо, що платники податків — фізичні особи протягом місяця з дня зміни своїх даних повинні подавати до контролюючих органів заяву з інформацією про це.

Крім того, згідно з чинним законодавством громадяни України, а також іноземці чи особи без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в країні, зобов’язані протягом 10 днів після прибуття на нове місце проживання зареєструвати його.

20 May, 2015