Столична влада затвердила зміни до Концепції розміщення зовнішньої реклами у Києві, згідно з якою територію міста поділять на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об’єктів зовнішньої реклами у кожній. Як повідомили у КМДА, реалізація цього рішення дозволить скоротити кількість наземних рекламних засобів на 75%.

Так, у нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об’єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв’язки. Максимальний розмір рекламного поля — 75 кв.м допускається у четвертій зоні, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти, шосе поза межами центральної частини міста.

Нові правила включають, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Для кожного формату рекламного засобу визначено власний радіус «впливу», на який не може накладатися зона розташування іншого формату.

Розміщення рекламних засобів заборонять на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м, ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць, пішохідних переходів і зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв’язок; ближче ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.

Так як місць для розміщення реклами в столиці значно поменшає, київська влада пропонує операторам рекламного бізнесу альтернативу. Відтепер, згідно з новими правилами, елементами об’єктів благоустрою, що використовуються як рекламоносії, вважаються: урна, лавочка, громадська вбиральня та собача вбиральня. Ці елементи благоустрою можуть бути встановлені, в тому числі, й самими представниками рекламного бізнесу. Головна вимога до таких елементів – вони не повинні перешкоджати вільному руху пішоходів.

25 April, 2017