Витяг із земельного кадастру

Вам необхідно отримати витяг з державного земельного кадастру про земельну ділянку без черг? Зверніться до Інституту земельно-правових відносин «УкрЗемКонсалт», і ми все зробимо за Вас.

Замовити послугу

Для отримання інформації про вартість послуг і безкоштовну консультацію звертайтеся за телефонами: (044) 384-14-41, (067) 114-14-41

Для отримання витягу з держземкадастру нам необхідні наступні документи:

1) Копія правовстановлюючого документа на земельну ділянку (державний акт, договір купівлі-продажу, дарування, оренди, свідоцтво про спадщину та інше);

2) Довіреність на представництво інтересів фізичної особи — власника земельної ділянки*;

* Довіреність не потрібна, якщо власник або ж орендар земельної ділянки — юридична особа. Або ж у разі отримання витягу з кадастру на земельну ділянку, яка перебуває у власності фізичної особи без довіреності, у витягу будуть відсутні персональні дані власника (адреса, паспортні дані та податковий номер).

При проведенні будь-яких операцій із землею, а саме — дарування, продаж, оформлення спадщини, іпотека та інше, — одним з основних документів, запитуваних нотаріусом, є витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

Цей документ нотаріус вимагає в першу чергу з метою підтвердження державної реєстрації ділянки в базі Державного земельного кадастру.

Витяг із земельного кадастру є уніфікованим документом, який об’єднує основні документи для відчуження земділянки. Йдеться про такі довідки, як:

  • витяг з поземельної книги;
  • довідка про обмеження на земельну ділянку.

Для чого Вам потрібен Витяг з кадастру:

  1. При процесі відчуження землі (документи для продажу земельної ділянки з будинком) або передачі її в іпотеку нотаріусові необхідні документи для продажу (дарування) земельної ділянки, невід’ємною частиною яких якраз і є Витяг з ДЗК.
  2. Будь-які операції з нерухомістю (будинком, приміщенням, будівлею), що знаходиться на ділянці, проводяться нотаріусом тільки, якщо у клієнта в наявності є Витяг із земельного кадастру.
  3. Спадщина оформляється нотаріусом за наявності вказаного витягу, виданого на його запит.
  4. Реєстрація права власності та/або користування земельною ділянкою. Витяг з кадастру обов’язковий у разі подачі документів на реєстрацію майнових прав в Укрдержреєстрі та переоформлення землі. Нагадаємо, що після того, як законодавство в сфері реєстрації прав на нерухомість зазнало змін, речові права на неї потрібно реєструвати обов’язково.

Порядок оформлення Витяга з кадастру, порядок його видачі та форма вилучення з державного земельного кадастру регулюється постановою Кабміну №1051 від 17 жовтня 2012 року.

Оформлення витягу з кадастру не передбачає наявність фірмового бланка Держгеокадастру або ж бланка із захистом.

Витяг з поземельної книги видається теруправлінням Держгеокадастру через Центри надання адміністративних послуг. До пакету документів на оформлення витягу з поземельної книги також додається квитанція на оплату адміністративної послуги за видачу витягу з ДЗК.

Витяг з поземельної книги включає інформацію про кадастровий номер земельної ділянки, його площу, цільове призначення, обмеження на ділянку і графічну частину — план земельної ділянки із зазначенням суміжних земель. Також витяг з кадастру включає в себе інформацію про власника земельної ділянки, про підставу виникнення права власності, дані про правовстановлюючий документ і, за наявності, інформацію про орендарів, суборендарів та інших користувачів землі.

Право отримати Витяг з ДЗК мають власники (користувачі) землі або ж уповноважені ними особи, їхні спадкоємці та правонаступники (юридичні особи), громадяни, в інтересах яких встановлено згадані обмеження на ділянці, а також землевпорядні організації, які працюють за дорученням і в інтересах замовника розробки проектної/технічної документації.

З 2016 року були внесені зміни до законодавства і право на отримання витягу з кадастру отримала будь-яка особа, але такий документ має деякі особливості. Так, при отриманні витягу з кадастру без довіреності від фізичної особи — власника, кадастровий реєстратор не надає інформацію про персональні дані власника. Тобто у витягу будуть вказані тільки ПІБ власника.

Юристи компанії «УкрЗемКонсалт» надають консалтингові послуги з оформлення витягу з ДЗК. Ми дамо Вам вичерпну консультацію, допоможемо зібрати пакет необхідних документів, щоб максимально швидко оформити витяг із земельного кадастру.

Для отримання інформації про вартість послуг і безкоштовну консультацію звертайтеся за телефонами: (044) 384-14-41, (067) 114-14-41

«УкрЗемКонсалт» — це перевага!

  • Тетяна says:

    Доброго дня! У державному акті на право власності на земельну ділянку неправильно вказане цільове призначення земельної ділянки, замість “для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)” вказано “для ведення особистого селянського господарства”, в технічній документації та в рішенні сільської ради все правильно. Акт видавався в 2009 р.. Підкажіть, будь ласка, як можна виправити помилку? І що можна зробити в даній ситуації?

    • tanya says:

      Візьміть Рішення сільради, витяг з Державного земельного кадастру з правильним цільовим призначенням та зверніться в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно за внесенням змін.

      • Тетяна says:

        Дякую за відповідь. А як отримати витяг, щоб у ньому було б правильне цільове призначення? Куди звертатись? Вибачте, але я зовсім не компетентна в цьому питанні.

        • tanya says:

          Якщо в базі Державного земельного кадастру містяться помилкові відомості, то Вам необхідно оплатити квитанцію на виправлення технічної помилки та звернутись в Центр надання адміністративних послуг (за місцезнаходженням земельної ділянки) до кадастрового реєстратора та подати заяву на виправлення відомостей. До заяви доадвайте Рішення сільради та копію технічної документації.

  • Світлана says:

    Доброго дня! підкажіть як зареєструвати право власності, якщо виявили що в державному акті кадастровий номер дублювався. вже присвоїли новий кадастровий і видали витяг з ДЗК разом з довідкою в якій вказано, що кадастровий номер дублювався. чи потрібно через суд скасовувати державний акт ? чи реєстратору вистачить вищезазначених документів?

    • tanya says:

      Доброго дня!
      Для реєстрації права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно буде достатньо переліченого пакету документів. Скасування Держакту не потрібне, оскільки правов ласності на підставі цього акту залишається за Вами, а Ви по суті просто реєструєте зміни.

  • Віталій says:

    Доброго дня!
    Скажіть яка послідовність дій для початку будівництва на ділянці?

    • tanya says:

      Доброго дня!
      Для початку будівництва Вам необхідно зареєструвати повідомлення про початок будівельних робіт або ж декларацію про початок будівлеьних робіт, в залежності від площі об’єкту будівництва.

  • Игорь says:

    Добрый день. Подскажите пожалуйста, при оформлении дарственной на участок земли мне необходимо зарегистрировать его в гос.реестре вещевых прав? Или это делает нотариус при сделке. Гос. Акт на землю 2010 года. Спасибо.

    • tanya says:

      Добрый день! После оформления договора купли-продажи/дарения участка нотариус самостоятельно проводит Государственную регистрацию права собственности на участок за новым собственником. Вам больше никуда идти не нужно, чтобы подавать документы.

      • Игорь says:

        Это понятно. Перед сделкой нужно регистрировать участок в реестре вещевых прав. Я собственник участка.

        • tanya says:

          Перед сделкой нотариус так же может провести государственную регистрацию прав собственности.

  • Серж says:

    Дякую! а з земельного що не проходе!

    • tanya says:

      Не можу зрозуміти Ваше запитання? Що саме із земельного не проходе?

      • Серж says:

        Я маю на увазі витяг для реєстрації договору оренди землі, який потрібен витяг з земельного чи з ЦНАП?

        • tanya says:

          Витяг з державного земельного кадастру формується кадастровими реєстраторами, які ведуть прийом в центрах надання адміністративних послуг. Ща в управлінні Держгеокадастру, що в ЦНАПі видають аналогічні витяги.

          • Серж says:

            Дякую! а де я можу узнать точно хто на данний момент є орендарем паю? теж не добросовісні орендарі самі продовжують договора без відома власників!?

  • Серж says:

    Доброго дня! Де брати витяг з ДЗК, для заключення договура оренди землі (паю) з орендарем (сільгосп підприємство)! якщо це не спадщина! а попередні добросовісні орендарі документи десь посіяли.

    • tanya says:

      Доброго дня! За витягом з державного земельного кадастру Ви можете звернутись до територіального Центру надання адміністративних послуг та замовити витяг з кадастру у кадастрового реєстратора. Вартість такої послуги 80 грн.

      • Серж says:

        А з земельного що не проходе!?

  • Олександр says:

    Дякую за пояснення

  • Олександр says:

    Підкажіть будьласка.в мене є договір куплі продажу земельної ділянки,витяг з держ реєстру речових прав на нерухоме майно та інформаційна довідка з держ реєстру.мені говорять що це ще не всі документи на право власності ніби треба акт права власності та свідоцтво.підкажіть чи мені дійсно ще потрібно робити ці документи.Дякую.

    • tanya says:

      Доброго дня. З 1 січня 2013 року Державні акти на право власності на земельну ділянку не видаються, їх відмінили. Документом що підтверджує Ваше право власності на земельну ділянку є Договір купівлі-продажу та Витяг з рестру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. Більше нічого оформлювати не потрібно.

  • Сергій says:

    Дякую!

  • Сергій says:

    Я зрозумів. Підскажіть будь-ласка яким чином здійснюється передача коштів за земельну ділянку, чи при нотарусі кошти перераховуються від покупця до продався, чи можливо потрібно заздалегіть знімати кошти та розраховуватися готівкою, чи потрібні в цих випадках якісь розписки сторін?

    • tanya says:

      Доброго дня.
      Сторони проводять розрахунок в залежності від домовленостей. Писати розписки немає потреби, оскільки в Договорі купівлі-продажу нотаріус чітко вказує, що сторони провели розрахунки до підписання договору.

  • Сергій says:

    Доброго дня. Цікавить послідовність дій щодо купівлі-продажу землі. Мені як покупцю зі збору яких документів потрібно починати, куди в першу чергу звертатися і що потрібно із документів продавцю?

    • tanya says:

      Доброго дня. Для купівлі земельної ділянки Вам як продавцю немає потреби збирати будь-які документи.
      Продавець, як власник земельної ділянки повинен підготувати для нотаріуса наступне:
      1) витяг з державного земельного кадастру
      2) експертна оцінка вартості земельної ділянки
      3) довідка про відсутність забудови на ділянці (в разі якщо будинок відсутній)
      4) оригінали правовстановлюючих документів на земельну ділянку
      При укладенні договору купівлі-продажу нотаріус залишає в своєму архіві усі вказані документи, а покупцю видає Договір купівлі-продажу та витяг з реєстру речових прав на підтвердження реєстрації права власності за покупцем.

  • Світлана says:

    Дуже прошу адміністраторів відповісти на питання) дякую

    • tanya says:

      Доброго дня!
      Відмова державного реєстратора неправомірна, оскільки після поділу земельної ділянки у новостворених ділянок можуть залишатися ті ж самі адреси. Земельні ділянки ідентифікуються по кадастровим номерам і не обов’язково мають адресу.

  • Світлана says:

    Доброго дня ! здійснивши поділ земельної ділянки в судовому порядки та після виготовлення тех. документації отримали витяги на чотири новостворені земельні ділянки з різними кадастровими але з однаковим місцезнаходженням (наприклад : село Квіткове, вулиця Ромашкова, 13). Звернувшись до державного реєстратора щоб зареєструвати право власності отримали відмову. Куди тепер звертатись і чи правомірна відмова в реєстрації. дякую!

  • tanya says:

    Доброго дня!
    Взаємодія державного реєстру речових прав та державного земельного кадастру влаштована так, що після реєстрації прав власності чи користування в Державному реєстрі речових прав, дані автоматично потрапляють до державного земельного кадастру.
    Враховуючи, що система взаємодії не передбачає передачу інформації щодо документів, які є підставою виникнення права власності, то ці данні взагалі зникають з кадастру.
    Зміни до розділу Права власності в Державному земельному кадастрі внести неможливо, а тому і відомості про документи які є підставою виникнення права власності відображатись не будуть.

  • Андрій says:

    Доброго дня.
    Маю Витяг з ДЗК в якому відсутня інформацію щодо документів які є підставою для виникнення права власності і документів що посвідчують право.
    Як внести цю інформацію у витяг? До кого звертатися? У місцевому відділі держгеокадастру повідомили що внести зміни не можуть з технічних причин (відсутність доступу).

    • Іван says:

      Перепрошую. У мене похожа ситуація. Чи вдалось вам вирішити? І яким чином?

      • tanya says:

        Доброго дня!
        Скоріше за все така ситуація виникла після реєстрації прав власності на земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав.
        Оскільки програмне забезпечення двох реєстрів (кадастру та прав власності) налаштовані таким чином, що після реєстрації прав власності дані передаються лише про особу власника, інформація про підставу виникнення прав власності у витязі із кадастру не зазначається.
        Виправити цю ситуацію нажаль неможливо, оскільки функціонал програми національної кадастрової системи не дозволяє вносити зміни у розділ прав власності на землю.

  • Анна says:

    Доброго дня. Допоможіть, будь ласка. Маємо державний акт старого зразка 2001 року, без кадастрового номера. Зверталися в районний землеупорядний відділ, там сказали, що план із замірами ділянки лише умовний, і його потрібно вносити в базу даних через компьютер. Сказали, що коштує це більше 800 грн. Виходить, що за державний акт потрібно платити двічі? Чи дійсно така вартість цієї послуги?

    • tanya says:

      Доброго дня! Так, дійсно Вам необхідно замовляти нову технічну документацію із встановлення меж земельної ділянки з метою присвоєння кадастрового номеру. Вартість послуг різниться в залежності від місцевих розцінок землевпорядних організацій, та може бути близько 800 грн.

  • Віктор says:

    Доброго дня. Скажіть будь-ласка, який перелік документів необхідно зібрати та виготовити для отримання Витягу з Державного земельного кадастру для продовження Договору оренди землі несільськогосподарського призначення. Земельна ділянка має кадастровий номер, але відсутня в національній кадастровій системі. Термін дії попереднього Договору оренди землі закінчився, а на новий потрібно провести державну реєстрацію права користування на земельну ділянку. Дякую.

    • tanya says:

      Доброго дня!
      В разі якщо земельної ділянки немає в базі державного земельного кадастру, Вам неохідно звернутися до місцевої землевпорядної організації за розробкою обмінного файлу в форматі XML.
      Після того як буде розроблено файл, Ви можете звернутись до Центру надання адміністративних послуг і замовити витяг здержавного земельного кадастру та надати адміністратору наступні документи:
      1) Копії документів що посвідчують право власності на земельну ділянку
      2) Копії документів що посвідчують особу власника (заявника)
      3) Диск з обмінним файлом XML

  • Helga says:

    Добрый день! Прошу отправить прайс по оформлению документов и сроки оформления на почту
    Так же интересует возможность получения Вытяга из технической документации о нормативной денежной оценке земельного участка, если участок не оформлен (нежилое помещение в жилом доме принадлежит юрлицу, договор аренды не заключался).

    • tanya says:

      Добрый день! Ответили на почту.

  • Лариса says:

    Доброго дня,скільки коштує вибрати витяг з кадастру м.чернівці

    • tanya says:

      Доброго дня! Якщо поземельна книга на земельну ділянку не відкрита, Вам необхідно звернутись в місцевий відділ Держгеокадастру за отриманням витягу. Вартість адміністративної послуги з отримання витягу 68,90грн.

  • Світлана says:

    чим від різняється витяг з Державного земельного кадастру, що видається для підтвердження державної реєстрації земельної ділянки або внесення інших відомостей до Державного земельного кадастру, які є безстроковими від витягу термін якого складає 3 місяці? в мене їх два і я не розумію де який. дякую

    • tanya says:

      Доброго дня! Витяг з Державного земельного кадастру видається лише однієї форми і затвердженого зразка передбаченого Постановою КМУ №1051. Але є різниця в тому, яка була підстава видачі витягу та з якою метою віноформлювався.
      Якщо це витяг з ДЗК виданийв результаті реєстраціїділянки в державному земельному кадастрі, то витяг діє безстроково і подається до Державного реєстратора з метою реєстраціїправа власності.
      Якщо мова йде про витяг отриманий для підтвердження реєстрації то його дія 3 місяці.
      Відрізняються вони лишетим, що витяг для реєстрації права власності має незаповнений розділ – “Право власності”.

      • Світлана says:

        Дякую за відповідь!

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

Виможете використовувати ці HTML теги та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>