Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

Замовити послугу

Із року в рік операції з землею в Києві проводяться все частіше. Нічого дивного в цьому немає — попит на столичну нерухомість стрімко зростає і падати не збирається. Тим більше, завжди актуальні такі процедури як оформлення спадщини, відчуження землі, її продаж/дарування, а також реєстрація права власності на ділянки. Невід’ємною частиною всіх згаданих операцій якраз і є Витяг з ДЗК.

Ви можете почати збирати документи для проведення маніпуляцій із землею самі, але уникнути бюрократичної тяганини в цьому випадку Вам навряд чи вдасться.

Щоб не заплутатися в правових нюансах і заощадити час та гроші, Ви завжди можете звернутися до досвідчених юристів компанії «УкрЗемКонсалт». Наші фахівці оперативно і професійно допоможуть Вам підготувати документи для продажу земельної ділянки з будинком або без будівель (в Україні), документи для переоформлення землі, а також нададуть професійні консультації із земельних питань.

Витяг з державного земельного кадастру є уніфікованим документом, який об’єднує базові документи для відчуження земельної ділянки. Йдеться про такі довідки як:

 

Для чого Вам потрібен Витяг з кадастру:

  1. При процесі відчуження землі (документи для продажу земельної ділянки з будинком) або передачі її в іпотеку нотаріусу необхідні документи для продажу (дарування) земельної ділянки, невід’ємною частиною яких якраз і є Витяг з ДЗК.
  2. Усі операції з нерухомістю (будинком, приміщенням, спорудою), що знаходиться на ділянці, проводяться нотаріусом тільки, якщо у клієнта є Витяг з державного земельного кадастру.
  3. Спадщина оформлюється нотаріусом за наявності витягу з поземельної книги та нормативної грошової оцінки, оформлених за його запитом.
  4. Реєстрація права власності та/або користування земельною ділянкою. Витяг з кадастру обов’язковий у випадку, якщо Ви захочете переоформити земельну ділянку чи подавати документи на реєстрацію майнових прав в Укрдержреєстрі. Окремо нагадаємо, що після того, як законодавство у сфері реєстрації прав на нерухомість зазнало змін, речові права на неї потрібно реєструвати обов’язково.

 

Щоб оформити Витяг з ДЗК про земельну ділянку, Ви маєте надати:

  • копію держакту на землю / свідоцтва про право власності на земельну ділянку;
  • копію правоустановлюючого документа на ділянку, за наявності (договір купівлі-продажу, договір дарування земділянки, свідоцтво про право на спадщину);
  • копію витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно (за наявності);
  • копію паспорта (1-ша і 2-га сторінки та сторінка прописки) і податкового номера власника (для власників фізичних осіб);
  • копія виписки про держреєстрацію та копія довідки управління статистики, завірені печаткою підприємства (для юридичних осіб);
  • запит нотаріуса (у разі оформлення спадщини).

 

Порядок оформлення витягів з кадастру, його видачі та форма вилучення з державного земельного кадастру регулюється постановою Кабміну №1051 від 17 жовтня 2012 року.

Оформлення витягу з кадастру не передбачає наявність фірмового бланка Держгеокадастру або ж бланка із захистом.

Витяг з поземельної книги видається теруправлінням Держгеокадастру за місцем знаходження землі. До пакету документів на оформлення витягу з поземельної книги також додається квитанція на сплату адміністративної послуги за видачу витягу з ДЗК у розмірі 53,00 грн.

Витяг з поземельної книги містить відомості про кадастровий номер земельної ділянки, її площу, цільове призначення, обмеження на ділянку і графічну частину – план земділянки із зазначенням суміжних земель. Також витяг з кадастру включає в себе інформацію про власника земельної ділянки, підстави виникнення права власності, дані про правовстановлюючі документи і, за наявності, інформацію про орендарів, суборендаря та інших користувачів землі.

Право отримати Витяг з ДЗК мають власники (користувачі) землі або ж уповноважені ними особи, їх спадкоємці та правонаступники (юрособи), громадяни, в чиїх інтересах встановлено згадані обмеження на ділянці, а також землевпорядні організації, які працюють за дорученням і в інтересах замовника розробки проектної/технічної документації.

Юристи компанії УкрЗемКонсалт надають консалтингові послуги з оформлення витягу з ДЗК. Від нас Ви завжди отримаєте вичерпну і якісну консультацію, наші спеціалісти допоможуть Вам зібрати пакет необхідних документів, щоб якомога швидше оформити витяг з бази даних ДЗК.

З усіма своїми клієнтами, незалежно від того, приватна це особа, підприємство чи міжнародний фонд, ми прагнемо побудувати стабільні довірчі відносини, професійно і своєчасно виконуючи поставлені замовниками запити. З цієї причини до фахівців УкрЗемКонсалт звертається все більше компаній. Клієнти довіряють нам консалтинг різних операцій із землею: від юридичного супроводу оформлення документів для продажу земельних ділянок до супроводу проектів відведення земельних ділянок у Києві та області «під ключ».

 

«Укрземконсалт» — це перевага!

Для отримання інформації про вартість послуг та отримання первинної консультації звертайтеся за : (044) 384-14-41, (067) 114-14-41.

Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку: 64 коментарі

  1. Оксана коментує:

    Мне необходимо оформить документы для продажи земельного участка.
    С документов, которые сейчас есть на руках – гос. акт на право собственности на земельный участок.
    Подскажите, стоимость консультации по всему необходимому списку документов + стоимость оформления полного пакета документов.
    Можно ориентировочно.
    Заранее спасибо.

    Оксана
    097-***-**-55

    • tanya коментує:

      Оксана, консультация у нас бесплатная. Для записи на консультацию позвоните нам по тел. 044 384 14 41, 067 114 14 41
      Стоимость услуг по оформлению документов – прайс отправила Вам на почту.

  2. Анна коментує:

    Добрый день!
    Мне необходимо сделать ВИТЯГ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ. была сделка купли-продажи.Из документов есть договор купли-продажи и гос акт с отметкой о новом владельце. Также нужен xml файл и витяг з тех документації про нормативно-грошову оцінку.

    Скажите пожалуйста, какие документы для этого нужны, сколько будет стоить и по срокам как время займет???

    Спасибо.

    • tanya коментує:

      Добрый день Анна! Для компетентного ответа на Ваш вопрос, необходимо больше исходной информации.
      Позвоните нам, пожалуйста, по тел. 044 384 14 41, 067 114 14 41 или же отправьте запрос на услугу, воспользовавшись формой обратной связи на сайте и мы Вам перезвоним.

  3. наталья коментує:

    Що крім витягу з ДЗК про земельну ділянку потрібно перевірити при купівлі земельної ділянки?
    Та які правовстановлюючі документи крім державного акту, витягу має отримати покупецю земельної ділянки ?

    • tanya коментує:

      Доброго дня! При купівлі земельної ділянки, необхідно звернути увагу на те, щоб дані вказані в Державному акті на земельну ділянку, збігалися з інформацією, що міститься в витягу з кадастру. Всю іншу інформацію перевіряє нотаріус під час (начвність чи відсутність обтяжень, арештів, заборон тощо).
      Після укладення Договору купівлі-продажу земельної ділянки, нотаріус забирає в архів Державний акт на право власності на земельну ділянку, та видає покупцю Договір купівлі-продажу посвідчений нотаріально, а також Витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджує державну реєстрацію права власносіт покупця на земельну ділянку. Державний акт покупцю не видається.

  4. Лариса коментує:

    какова стоимость заказа вытяга з ДЗК у вас и каков срок его выдачи?

  5. Андрій коментує:

    какова стоимость заказа вытяга з ДЗК у вас и каков срок его выдачи?

  6. Александр коментує:

    Пожалуйста, подскажите стоимость заказа вытяга з ДЗК у Вас и каков срок его выдачи?
    Хочу дарственно оформить дом на родного брата…

  7. Олексій коментує:

    Добрий день, що означає ситуація, коли витяг з ДЗК по ділянці містить інформацію про відсутність обтяжень на данну ділянку, в той же час як в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно вказано, що ділянка перебуває під арештом. Як вирішувати таку ситуацію? Дякую.

    • tanya коментує:

      Добрий день!
      Необхідно відрізняти наступні поняття:
      1) обмеження наземельну ділянку – це обмеження у використанні ділянки, які вказуються в Державному земельному кадастрі, та не мать ніякого відношення до обтяжень. До обмежень відносяться такі обмеженняу використанні, як наприклад – охоронні зони навколо об’єктів, червоні лінії доріг, санітарні зони, регулювання забудови тощо.
      2) обтяження – це заборона вільно розпоряджатися та/або користуватися земельною ділянкою, яка встановлена або законом або іншим актом. Інформація про обтяження міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
      Отже, виходячи з вище наведеного: в кадастрі вказуються лише обмеження і немає інформаціїї про будь-які обтяження ділянки, а в реєстрі речових прав навпаки – наявна інформація виключно щодо обтяжень.

  8. Тетяна коментує:

    Після придбання зем.ділянки маю договір куплі-продажу та інформаційну довідку з Держ реєстру речових прав на нерухомо майно.А певну інстанцію мені потрібно Витяг з ДЗК.Яким чином я можу його отримати і де?А ще скільки коштують ваші послуги?

    • tanya коментує:

      Доброго дня! Замовляти витяг з державного земельного кадастру у Вас немає необхідності. Державну реєстрацію права власності на земельну ділянку підтверджує інформаційна довідка з реєстру прав власності.
      Якщо Ві хочете отримати витяг для себе, то Вам необхідно звернутись до територіального Центру надання адміністративних послуг і замовити витяг з кадастру. Якщов даному регіоні в ЦНАП працюють кадастрові реєстратори, то витяг зможете отримати протягом 15-30 хвилин.

  9. Любовь коментує:

    Не можем найти свій витяг з кадастру,з якого сайта можно скачать копію

    • tanya коментує:

      Добрый день! К сожалению программой Госземкадастра не предусмотрено получение копии вытяга.
      Если речь идет об информсправке с реестра вещных прав, то там Вы можете скачивать и распечатывать информсправки в любом количестве.
      Сайт https://kap.minjust.gov.ua

  10. Світлана коментує:

    чим від різняється витяг з Державного земельного кадастру, що видається для підтвердження державної реєстрації земельної ділянки або внесення інших відомостей до Державного земельного кадастру, які є безстроковими від витягу термін якого складає 3 місяці? в мене їх два і я не розумію де який. дякую

    • tanya коментує:

      Доброго дня! Витяг з Державного земельного кадастру видається лише однієї форми і затвердженого зразка передбаченого Постановою КМУ №1051. Але є різниця в тому, яка була підстава видачі витягу та з якою метою віноформлювався.
      Якщо це витяг з ДЗК виданийв результаті реєстраціїділянки в державному земельному кадастрі, то витяг діє безстроково і подається до Державного реєстратора з метою реєстраціїправа власності.
      Якщо мова йде про витяг отриманий для підтвердження реєстрації то його дія 3 місяці.
      Відрізняються вони лишетим, що витяг для реєстрації права власності має незаповнений розділ – “Право власності”.

  11. Лариса коментує:

    Доброго дня,скільки коштує вибрати витяг з кадастру м.чернівці

    • tanya коментує:

      Доброго дня! Якщо поземельна книга на земельну ділянку не відкрита, Вам необхідно звернутись в місцевий відділ Держгеокадастру за отриманням витягу. Вартість адміністративної послуги з отримання витягу 68,90грн.

  12. Helga коментує:

    Добрый день! Прошу отправить прайс по оформлению документов и сроки оформления на почту
    Так же интересует возможность получения Вытяга из технической документации о нормативной денежной оценке земельного участка, если участок не оформлен (нежилое помещение в жилом доме принадлежит юрлицу, договор аренды не заключался).

  13. Віктор коментує:

    Доброго дня. Скажіть будь-ласка, який перелік документів необхідно зібрати та виготовити для отримання Витягу з Державного земельного кадастру для продовження Договору оренди землі несільськогосподарського призначення. Земельна ділянка має кадастровий номер, але відсутня в національній кадастровій системі. Термін дії попереднього Договору оренди землі закінчився, а на новий потрібно провести державну реєстрацію права користування на земельну ділянку. Дякую.

    • tanya коментує:

      Доброго дня!
      В разі якщо земельної ділянки немає в базі державного земельного кадастру, Вам неохідно звернутися до місцевої землевпорядної організації за розробкою обмінного файлу в форматі XML.
      Після того як буде розроблено файл, Ви можете звернутись до Центру надання адміністративних послуг і замовити витяг здержавного земельного кадастру та надати адміністратору наступні документи:
      1) Копії документів що посвідчують право власності на земельну ділянку
      2) Копії документів що посвідчують особу власника (заявника)
      3) Диск з обмінним файлом XML

  14. Анна коментує:

    Доброго дня. Допоможіть, будь ласка. Маємо державний акт старого зразка 2001 року, без кадастрового номера. Зверталися в районний землеупорядний відділ, там сказали, що план із замірами ділянки лише умовний, і його потрібно вносити в базу даних через компьютер. Сказали, що коштує це більше 800 грн. Виходить, що за державний акт потрібно платити двічі? Чи дійсно така вартість цієї послуги?

    • tanya коментує:

      Доброго дня! Так, дійсно Вам необхідно замовляти нову технічну документацію із встановлення меж земельної ділянки з метою присвоєння кадастрового номеру. Вартість послуг різниться в залежності від місцевих розцінок землевпорядних організацій, та може бути близько 800 грн.

  15. Андрій коментує:

    Доброго дня.
    Маю Витяг з ДЗК в якому відсутня інформацію щодо документів які є підставою для виникнення права власності і документів що посвідчують право.
    Як внести цю інформацію у витяг? До кого звертатися? У місцевому відділі держгеокадастру повідомили що внести зміни не можуть з технічних причин (відсутність доступу).

    • Іван коментує:

      Перепрошую. У мене похожа ситуація. Чи вдалось вам вирішити? І яким чином?

      • tanya коментує:

        Доброго дня!
        Скоріше за все така ситуація виникла після реєстрації прав власності на земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав.
        Оскільки програмне забезпечення двох реєстрів (кадастру та прав власності) налаштовані таким чином, що після реєстрації прав власності дані передаються лише про особу власника, інформація про підставу виникнення прав власності у витязі із кадастру не зазначається.
        Виправити цю ситуацію нажаль неможливо, оскільки функціонал програми національної кадастрової системи не дозволяє вносити зміни у розділ прав власності на землю.

  16. tanya коментує:

    Доброго дня!
    Взаємодія державного реєстру речових прав та державного земельного кадастру влаштована так, що після реєстрації прав власності чи користування в Державному реєстрі речових прав, дані автоматично потрапляють до державного земельного кадастру.
    Враховуючи, що система взаємодії не передбачає передачу інформації щодо документів, які є підставою виникнення права власності, то ці данні взагалі зникають з кадастру.
    Зміни до розділу Права власності в Державному земельному кадастрі внести неможливо, а тому і відомості про документи які є підставою виникнення права власності відображатись не будуть.

  17. Світлана коментує:

    Доброго дня ! здійснивши поділ земельної ділянки в судовому порядки та після виготовлення тех. документації отримали витяги на чотири новостворені земельні ділянки з різними кадастровими але з однаковим місцезнаходженням (наприклад : село Квіткове, вулиця Ромашкова, 13). Звернувшись до державного реєстратора щоб зареєструвати право власності отримали відмову. Куди тепер звертатись і чи правомірна відмова в реєстрації. дякую!

  18. Світлана коментує:

    Дуже прошу адміністраторів відповісти на питання) дякую

    • tanya коментує:

      Доброго дня!
      Відмова державного реєстратора неправомірна, оскільки після поділу земельної ділянки у новостворених ділянок можуть залишатися ті ж самі адреси. Земельні ділянки ідентифікуються по кадастровим номерам і не обов’язково мають адресу.

  19. Сергій коментує:

    Доброго дня. Цікавить послідовність дій щодо купівлі-продажу землі. Мені як покупцю зі збору яких документів потрібно починати, куди в першу чергу звертатися і що потрібно із документів продавцю?

    • tanya коментує:

      Доброго дня. Для купівлі земельної ділянки Вам як продавцю немає потреби збирати будь-які документи.
      Продавець, як власник земельної ділянки повинен підготувати для нотаріуса наступне:
      1) витяг з державного земельного кадастру
      2) експертна оцінка вартості земельної ділянки
      3) довідка про відсутність забудови на ділянці (в разі якщо будинок відсутній)
      4) оригінали правовстановлюючих документів на земельну ділянку
      При укладенні договору купівлі-продажу нотаріус залишає в своєму архіві усі вказані документи, а покупцю видає Договір купівлі-продажу та витяг з реєстру речових прав на підтвердження реєстрації права власності за покупцем.

  20. Сергій коментує:

    Я зрозумів. Підскажіть будь-ласка яким чином здійснюється передача коштів за земельну ділянку, чи при нотарусі кошти перераховуються від покупця до продався, чи можливо потрібно заздалегіть знімати кошти та розраховуватися готівкою, чи потрібні в цих випадках якісь розписки сторін?

    • tanya коментує:

      Доброго дня.
      Сторони проводять розрахунок в залежності від домовленостей. Писати розписки немає потреби, оскільки в Договорі купівлі-продажу нотаріус чітко вказує, що сторони провели розрахунки до підписання договору.

  21. Сергій коментує:

    Дякую!

  22. Олександр коментує:

    Підкажіть будьласка.в мене є договір куплі продажу земельної ділянки,витяг з держ реєстру речових прав на нерухоме майно та інформаційна довідка з держ реєстру.мені говорять що це ще не всі документи на право власності ніби треба акт права власності та свідоцтво.підкажіть чи мені дійсно ще потрібно робити ці документи.Дякую.

    • tanya коментує:

      Доброго дня. З 1 січня 2013 року Державні акти на право власності на земельну ділянку не видаються, їх відмінили. Документом що підтверджує Ваше право власності на земельну ділянку є Договір купівлі-продажу та Витяг з рестру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. Більше нічого оформлювати не потрібно.

  23. Олександр коментує:

    Дякую за пояснення

  24. Серж коментує:

    Доброго дня! Де брати витяг з ДЗК, для заключення договура оренди землі (паю) з орендарем (сільгосп підприємство)! якщо це не спадщина! а попередні добросовісні орендарі документи десь посіяли.

    • tanya коментує:

      Доброго дня! За витягом з державного земельного кадастру Ви можете звернутись до територіального Центру надання адміністративних послуг та замовити витяг з кадастру у кадастрового реєстратора. Вартість такої послуги 80 грн.

  25. Серж коментує:

    Дякую! а з земельного що не проходе!

    • tanya коментує:

      Не можу зрозуміти Ваше запитання? Що саме із земельного не проходе?

      • Серж коментує:

        Я маю на увазі витяг для реєстрації договору оренди землі, який потрібен витяг з земельного чи з ЦНАП?

        • tanya коментує:

          Витяг з державного земельного кадастру формується кадастровими реєстраторами, які ведуть прийом в центрах надання адміністративних послуг. Ща в управлінні Держгеокадастру, що в ЦНАПі видають аналогічні витяги.

          • Серж коментує:

            Дякую! а де я можу узнать точно хто на данний момент є орендарем паю? теж не добросовісні орендарі самі продовжують договора без відома власників!?

  26. Игорь коментує:

    Добрый день. Подскажите пожалуйста, при оформлении дарственной на участок земли мне необходимо зарегистрировать его в гос.реестре вещевых прав? Или это делает нотариус при сделке. Гос. Акт на землю 2010 года. Спасибо.

    • tanya коментує:

      Добрый день! После оформления договора купли-продажи/дарения участка нотариус самостоятельно проводит Государственную регистрацию права собственности на участок за новым собственником. Вам больше никуда идти не нужно, чтобы подавать документы.

      • Игорь коментує:

        Это понятно. Перед сделкой нужно регистрировать участок в реестре вещевых прав. Я собственник участка.

        • tanya коментує:

          Перед сделкой нотариус так же может провести государственную регистрацию прав собственности.

  27. Віталій коментує:

    Доброго дня!
    Скажіть яка послідовність дій для початку будівництва на ділянці?

    • tanya коментує:

      Доброго дня!
      Для початку будівництва Вам необхідно зареєструвати повідомлення про початок будівельних робіт або ж декларацію про початок будівлеьних робіт, в залежності від площі об’єкту будівництва.

  28. Світлана коментує:

    Доброго дня! підкажіть як зареєструвати право власності, якщо виявили що в державному акті кадастровий номер дублювався. вже присвоїли новий кадастровий і видали витяг з ДЗК разом з довідкою в якій вказано, що кадастровий номер дублювався. чи потрібно через суд скасовувати державний акт ? чи реєстратору вистачить вищезазначених документів?

    • tanya коментує:

      Доброго дня!
      Для реєстрації права власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно буде достатньо переліченого пакету документів. Скасування Держакту не потрібне, оскільки правов ласності на підставі цього акту залишається за Вами, а Ви по суті просто реєструєте зміни.

  29. Тетяна коментує:

    Доброго дня! У державному акті на право власності на земельну ділянку неправильно вказане цільове призначення земельної ділянки, замість “для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)” вказано “для ведення особистого селянського господарства”, в технічній документації та в рішенні сільської ради все правильно. Акт видавався в 2009 р.. Підкажіть, будь ласка, як можна виправити помилку? І що можна зробити в даній ситуації?

    • tanya коментує:

      Візьміть Рішення сільради, витяг з Державного земельного кадастру з правильним цільовим призначенням та зверніться в Державний реєстр речових прав на нерухоме майно за внесенням змін.

      • Тетяна коментує:

        Дякую за відповідь. А як отримати витяг, щоб у ньому було б правильне цільове призначення? Куди звертатись? Вибачте, але я зовсім не компетентна в цьому питанні.

        • tanya коментує:

          Якщо в базі Державного земельного кадастру містяться помилкові відомості, то Вам необхідно оплатити квитанцію на виправлення технічної помилки та звернутись в Центр надання адміністративних послуг (за місцезнаходженням земельної ділянки) до кадастрового реєстратора та подати заяву на виправлення відомостей. До заяви доадвайте Рішення сільради та копію технічної документації.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>