В Україні планують створити Національний контактний центр (НКЦ), щоб розширити кількість каналів взаємодії влади з громадянами. Відповідну концепцію схвалив Кабмін на своєму засіданні 2 грудня.

Кілька років існує Урядовий контактний центр, який обслуговує всі органи виконавчої влади. Звернувшись до нього за єдиним номером 0-800-507-309 або зайшовши на єдиний веб-сайт www.ukc.gov.ua, громадяни можуть отримати кваліфіковану консультацію. НКЦ заплановано створити якраз на базі Урядового контактного центру.

Мета нового проекту — розширити органи державної влади, до яких можуть направляти свої звернення громадяни через єдиний контактний центр. На першому етапі планується долучити Адміністрацію Президента, Верховну Раду, державні колегіальні органи, а в подальшому — органи місцевого самоврядування. Загалом заплановано підключити близько 13 тисяч суб’єктів, до яких можна буде звернутися через НКЦ. А также если Вам нужна женская домашняя одежда тогда Вам к нам.

Крім єдиного телефонного номера та єдиного веб-порталу, де можна буде залишити свої звернення, розробники хочуть створити два додаткових канали зв’язку. Перший — мобільний додаток, який безкоштовно можна буде завантажити на телефон чи планшет і, відкривши, зареєструвати своє звернення до будь-якого органу. Другий — використання геоінформаційних систем, яке дозволятиме отримувати інформацію з прив’язкою до карти України — в онлайні можна буде дізнаватися інформацію про стан розгляду того чи іншого звернення у відповідному регіоні, проаналізувати на якому етапі вирішення ті чи інші проблеми.

04 December, 2015