Державна міграційна служба України дала роз’яснення, як правильно зареєструвати місце проживання новонародженої дитини та хто власне це може зробити, окрім безпосередньо батьків.

Так, згідно з роз’ясненням, законний представник новонародженого подає до територіального підрозділу міграційної служби, зокрема, такі документи:

  • письмову заяву про реєстрацію місця проживання дитини;
  • квитанцію про сплату держмита або документ про звільнення від його сплати;
  • свідоцтво про народження дитини;
  • документ, що посвідчує особу законного представника;
  • документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).

 

Реєстрація місця проживання дитини за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

Відповідно до законодавства відомості про дітей віком до 14 років, місце проживання яких реєструється з батьками, вносяться до заяви одного з них. У випадку проживання батьків за різними адресами, для реєстрації місця проживання дитини віком менше 14 років разом з одним з батьків надається письмова згода другого з батьків та довідка територіального підрозділу або адресно-довідкового підрозділу територіального органу міграційної служби за місцем його проживання про те, що дитина не зареєстрована разом з ним.

У разі якщо місце проживання другого з батьків зареєстровано в межах обслуговування адміністративно-територіальної одиниці територіального підрозділу, яким розглядається заява про реєстрацію місця проживання дитини, інформація перевіряється цим територіальним підрозділом або надається адресно-довідковим підрозділом відповідного територіального органу міграційної служби.

28 January, 2016