Столична міська рада внесла зміни до Правил благоустрою міста Києва, вдосконаливши порядок розміщення оголошень та зовнішньої реклами в столиці.

Відтепер рекламний засіб (в тому числі на транспорті комунальної власності) має маркуватися на каркасі та містити найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, телефон, номер дозволу та термін його дії. Рекламні засоби будь-яких видів, незалежно від місця розташування, без належного маркування вважаються такими, власники яких невідомі.

Рекламні засоби, які розміщенні в охоронних зонах інженерних конструкцій, у випадку виникнення аварійної ситуації демонтуються балансоутримувачами, або власником рекламного засобу без відшкодування збитків.

Разом з тим, рішення чітко врегульовує алгоритм демонтажу та переміщення рекламних засобів. Також прописані основні застереження до самовільно встановлених рекламоносіїв та конструкцій без відповідного маркування.

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
15 Листопад, 2018