Перший поверх Шевченківської в місті Києві районної держадміністрації переобладнали під Центр надання адміністративних послуг. Зазначимо, що на днях у подібному форматі запрацював ЦНАП у Печерському районі.

У Центрі створено 17 робочих місць, з них 10 — для адміністраторів на прийомі документів, 3 — для представників головного територіального управління юстиції в м. Києві, 2 — для представників головного управління Держгеокадастру в м. Києві.

Разом з адмінпослугами, суб’єктами надання яких є структурні підрозділи Шевченківської РДА, тут будуть надаватися найбільш запитувані послуги: з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, послуги від Державної міграційної служби та Держгеокадастру.

Надаватимуться і послуги від Мін’юсту. Зокрема, у Шевченківській РДА будуть працювати співробітники державної виконавчої служби та відділу РАЦС Шевченківського району. Спеціалісти управління юстиції надаватимуть такі сервіси як: реєстрація зміни імені; реєстрація внесення змін в актовий запис; реєстрація шлюбу; реєстрація розірвання шлюбу; реєстрація народження дитини; відкриття виконавчого провадження; накладення/зняття арешту на рухоме/нерухоме майно; отримання запиту щодо наявності майна у боржника; сплата штрафу ДАІ, який несплачений вчасно; стягнення аліментів; реєстрація юридичних та фізичних осіб-підприємців; реєстрація нерухомого майна; надаватимуться послуги державного нотаріуса та ін.

Зазначимо, що до перших чисел листопада ЦНАП працюватиме у тестовому режимі.

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
27 Жовтень, 2015