На засіданні постійної комісії Київської міськради з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв’язків депутати погодили перелік адмінпослуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг у столиці.

Сформований перелік послуг складається з двох додатків: адмінпослуги, які будуть надаватися міським ЦНАПом, та послуги, які видаватимуться через районні ЦНАПи.

Передбачено, що перелік адмінпослуг, які надаються через центри, має включати адмінпослуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабміном. Зокрема туди входять видача, переоформлення, видача дублікатів, анулювання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

Водночас, є позиції, що не включені до зазначеного переліку, оскільки надаються на центральному рівні, наприклад, документи на гірничо-добувну діяльність. У Києві такі операції не передбачені взагалі, бо немає відповідної місцевості.

Разом із тим до переліку включено не тільки адмінпослуги, але і так звані публічні послуги. Також передбачено, що міські послуги децентралізуються для можливості подання їх через районні центри.

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
11 Травень, 2016