Витяг з кадастру
Витяг з кадастру про земельну ділянку – це документ, який підтверджує наявність відомостей про ділянку у Державному земельному кадастрі та міститься інформація про земельну ділянку, а саме: її площа, цільове призначення, відомості про наявні обмеження у використанні, склад земельних угідь та відомості про власників земельної ділянки.
Нещодавно, витягу з Державного земельного кадастру (ДЗК) повернули стару назву (діяла до 01 січня 2013 року) – Витяг з поземельної книги.
Витяг з ДЗК необхідний при вчиненні будь-яких нотаріальних дій з земельною ділянкою, наприклад, укладення договору купівлі-продажу чи дарування земельної ділянки, передача її в оренду, спадкування тощо.
Витяг з поземельної книги мають право отримувати наступні особи:
1) власники та/або користувачі земельних ділянок чи уповноважені ними особи; 2) особи, в інтересах яких встановлено обмеження у використанні земельної ділянки, або їх законні представники; 3) спадкоємці чи правонаступники (у випадку оформлення витягу від імені юридичних осіб), їх представники; 4) особи, що мають ліцензії на проведення робіт із землеустрою, для виконання зазначених робіт (за дорученням власника, користувача або набувача права на земельну ділянку); 5) державний чи приватний нотаріус, під час вчинення правочину, за дорученням власника земельної ділянки; 6) особа, якій належить речове право (оренда, сервітут тощо) на земельну ділянку.
Для отримання витягу з поземельної книги заявнику (або уповноваженому предстанику) необхідно звернутись до територіального відділу Державного земельного агентства України та подати Державному кадастровому реєстраторові наступний пакет документів:
1) заяву встановленого зразка; 2) копія правовстановлюючих документів на земельну ділянку; 3) копія паспорту та податкового коду заявника; 4) документ, що підтверджує оплату адмін. послуги за надання витягу з Державного земельного кадастру (53 грн.); 5) для пред’явлення: оригінал паспорту заявника чи особи, уповноваженої діяти від імені заявника (в цьому разі подається й документ, що підтверджує представницькі повноваження).
Зверніть увагу! Витяг з державного земельного кадастру, оформлений для вчинення нотаріальних дій, дійсний протягом трьох місяців з моменту його видачі, за виключенням оформлення витягу з ДЗК для оформлення спадщини.
Задати питання, написати повідомлення або залишити відгук