В Україні змінилася система реєстрації місця проживання. Відповідні законодавчі зміни щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адмінпослуг набули чинності з 4 квітня.

Так, відтепер повноваження у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб делегуються органам місцевого самоврядування (виконавчому органу сільської, селищної або міської ради, сільському голові (у випадку, коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено) — органу реєстрації).

При цьому загальна процедура та вимоги щодо переліку документів, які необхідні для реєстрації, суттєво не змінилися. Як повідомляє Державна міграційна служба, адреси, за якими можна буде отримати послугу з реєстрації місця проживання, розміщені на інформаційних стендах у підрозділах ДМС.

Штампи до паспортів громадянина України проставлятимуть органи реєстрації, за винятком випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорта громадянина України. Місцеві громади передаватимуть інформацію про реєстрацію місця проживання для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру.

Існуюча реєстрація громадян залишається чинною і жодних переоформлень не потребує.

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
05 Квітень, 2016