Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київради (КМДА) запрацював сьогодні, 4 травня. Відповідне положення постійна комісія з питань регламенту та депутатської етики погодила 28 квітня. Рішення про утворення нового структурного підрозділу столична влада ухвалила двома тижнями раніше.

Новостворений департамент покликаний реалізовувати функції, передані Києву від Мін’юсту та Державної міграційної служби в процесі децентралізації влади та перерозподілу повноважень між центральними органами виконавчої влади та місцевою владою у сфері реєстрації.

Так, новий підрозділ проводитиме реєстрацію речових прав на нерухомість та їх обтяжень, зокрема: права власності; заборони відчуження та арешту нерухомого майна, податкової застави, предметом якої є нерухомість.

Також столичний департамент з питань реєстрації забезпечуватиме взяття на облік безхазяйного нерухомого майна; надаватиме відомості з Державного земельного кадастру та координуватиме діяльність райдержадміністрацій щодо надання адмінпослуг у сферах держреєстрації юридичних та фізичних осіб.

Розташовується департамент з питань реєстрації на вул. Хрещатик, 36. Головою підрозділу став Володимир Путій, який з 2013 року був заступником директора департаменту — начальником управління координації регіональної економічної політики департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київради (КМДА).

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
04 Травень, 2016