Міністр інфраструктури Владислав Криклій, Укравтодор, ДП «ДержДорНДІ» та Асоціація виробників цементу презентували Програму розвитку цементобетонних доріг в Україні, повідомили у відомстві.

За словами міністра, цементобетонні дороги зараз становлять лише 1% від загальної протяжності мережі автошляхів в країні, але пообіцяв змінити ситуацію.

«Перші проекти з цементобетонним покриттям вже реалізуються на дорозі Н-31 Київ-Дніпро в Полтавській області. Також триває реконструкція обходу Житомира на дорозі М-06 та капітальний ремонт автошляху Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв в Миколаївській області», — розповів Криклій.

Таку технологію, за його словами, важливо використовувати на дорогах з найбільшою інтенсивністю і великим навантаженням на дорожнє покриття. Міністр додав, що цементобетонні дороги є дешевшими та надійнішими, оскільки мають більший термін експлуатації у порівнянні з асфальтними, вони термостійкі і здатні витримувати значні навантаження. Крім того, висока локальна складова собівартості цементобетонних доріг веде до створення нових робочих місць та зменшує залежність країни від імпорту.

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
07 Серпень, 2020