Уряд прийняв постанову, завдяки якій відвідувачі відтепер зможуть впливати на якість послуг у центрах надання адмінпослуг, повідомили у Мінрегіоні.

Йдеться про прийняті зміни до Примірного положення про ЦНАП та Примірного регламенту ЦНАП. Результатом має стати системне покращення обслуговування у центрах, зникнення черг, покращення комфорту для відвідувачів.

Так, аби підвищити якість послуг, ЦНАПи проводитимуть моніторинг якості та публікуватимуть результати. В кожному центрі можна буде знайти QR-код із формою-опитувальником для відгуків.

Штат працівників, кількість місць для очікування та площа простору в центрах формуватимуться, зважаючи на кількість жителів територіальної громади.

ЦНАП стане місцем для зустрічей громади. У центрах з’явиться можливість проводити соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи для територіальної громади.

Крім цього, центри зможуть запровадити додаткові сервіси — безоплатну правову допомогу, приймання головою територіальної громади та консультації підприємців у межах проекту Дія. Бізнес.

Приміщення ЦНАПів стануть більш сучасними та комфортними. Центри зможуть використовувати позначки «Дія Центр», навігаційні вказівники, піктограми, постери про нові цифрові можливості.

Відвідувачі зможуть скористатися адмінпослугами навіть вдома. Постановою врегульовані особливості надання сервісів «Мобільний адміністратор» та «Мобільний центр». Завдяки цьому адміністратори надаватимуть послуги людям без прив’язки до офісу.

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
13 Серпень, 2021